- To wydarzenie minęło.
BEZPŁATNE WARSZTATY pt.: „Storytelling w biznesie”
18 maja 2018 g. 08:00 - 16:30
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji, wraz z Wielkopolską Izbą Rzemieślniczą oraz z Wielkopolską Izbą Przemysłowo-Handlową pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH pt.: „Storytelling w biznesie”
Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.
Data: 18.05. 2018 r. godz.: 08:00-16:30
Miejsce: Plac Wolności 18, Sala konferencyjna na II piętrze
Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji
AGENDA:
18.05.2018 (piątek)
- Storytelling – podstawowe pojęcia
- skąd się wziął storytelling
- dlaczego pomoże mi w moim biznesie
- ile rodzajów historii jest do opowiedzenia – sto? dziesięć? jedna?
- monomit – podstawa dobrego storytellingu
- elementy składowe monomitu
- Tworzenie historii na potrzeby biznesu w mojej firmie
- o czym warto a o czym nie warto opowiadać klientom
- skąd brać materiały do tworzenia historii
- słowa-klucze pomagające tworzyć dobre historie
- tworzenie bohatera
- tworzenie przeciwności
- tworzenie celu
- klocki storytellingowe – składowe opowieści biznesowej
- Archetypy storytellingowe
- czym są archetypy w storytellingu
- omówienie archetypów na przykładzie firm podpierających się archetypami w działalności biznesowej
- jaki archetyp pasuje do mojej firmy – jeden a może więcej?
- Schematy kreatywne pomocne w tworzeniu historii biznesowych
- opowiedz historię – storytellingowy odpowiednik small-talk
- pokaż rytuał – rytuały społeczne pokazywane np w reklamach, które można wykorzystać do tworzenia własnej historii biznesowej
- pokaż wroga – co jest wrogiem mojej marki i mojego produktu, co mogę wykorzystać przy tworzeniu historii opowiadanej klientowi
- dom, praca, „trzecie miejsce” – jako tła dla historii biznesowych wykorzystywane w schematach kreatywnych
- Jak opowiadać historie aby zdobywać klientów
- jak zacząć aby zainteresować
- jak tworzyć konflikt i budować napięcie
- w jaki sposób tworzy się wiarygodność aby klient chciał nas wysłuchać
- opowiadanie historii w social mediach
- Klątwa Wiedzy
- co to jest „Klątwa Wiedzy”
- kiedy jest elementem przeszkadzającym w opowiadaniu historii np. podczas prezentacji handlowych
- jak ją wykorzystać na naszą korzyść aby wsparła naszą historię i przykuła uwagę odbiorców
- Jak firmy opowiadają historie
- przykład firm dużych – jak opowiadać historie gdy mamy budżet
- przykłady firm średnich – jak opowiadać historie gdy mamy mały budżet
- przykłady firm małych – jak opowiadać historie gdy nie mamy budżetu
- co mali mogą wziąć od dużych – i wygrać
- Piszemy historię na przykładzie konkretnej firmy
- od czego zaczynamy
- tworzymy bohatera i wyzwanie dla niego
- z jakiego archetypu skorzystać
- jak wpleść storytelling w prezentację biznesową firmy
DODATKOWO:
każdy uczestnik szkolenia otrzyma płytę CD z audiobookiem omawiającym najważniejsze kwestie tworzenia historii biznesowych
Rejestracja do 16.05.2018:
Zgłoszenia przyjmowane są z załączonym formularzu na adres: izba@pcc.org.pl
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15-20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
FORMULARZ ZGŁOSZENIA UDZIAŁU_18.05.2018
Podczas warsztatu uczestnicy otrzymają wydrukowane materiały dydaktyczne, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, zapewnione zostaną napoje.
Sylwetka trenera
Michał Lisiecki – absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Towaroznawstwo. Ukończył również podyplomowe studium z Coachingu w Wyższej Szkole Bankowej.
W swoim życiorysie prezentuje szerokie doświadczenia związane ze szkoleniami, doradztwem eksportem i sprzedażą. Przy projektach szkoleniowych współpracował m. in. z Urzędem Miasta Poznania, Regionalną Izbą Gospodarczą w Katowicach i przez trzy edycje doradzał przy Poznańskich Dniach Przedsiębiorczości.
Wprowadził jedną z poznańskich firm produkcyjnych na czwarte miejsce w Polsce, jeżeli chodzi o eksport towarów do Etiopii, w tej samej firmie zdobył zamówienie na 18 mln złotych . Od 2011 roku stale współpracuje jako autor artykułów poświęconych sprzedaży w magazynach branżowych „As Sprzedaży” i „Szef Sprzedaży”. W tym samym roku zaczął również prowadzić własną stronę internetową poświęconą edukacji w temacie sprzedaży.
Od 2014 roku właściciel ARTOFSALE, firmy która zajmuje się szkoleniami, doradztwem dla instytucji oraz firm prywatnych z zakresu m.in.: sprzedaży, eksportu, importu, storytellingu, perswazji, wpływu społecznego, prezentacji, przemawiania publicznego. ARTOFSALE zajmuje się również importem kawy z Etiopii i jej sprzedażą w Polsce.
Dojazd samochodem: płatny parking pod Placem Wolności
Dojazd komunikacją publiczną: tramwaje nr 2,5,9,13,15,16
Ilość miejsc jest ograniczona.
Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, tel. 0 61 851 78 48