- To wydarzenie minęło.
Bezpłatny webinar: SKUTECZNIE WYRÓŻNIJ SIĘ W INTERNECIE
26 kwietnia 2023 g. 09:00 - 13:00
Czy to szkolenie jest dla Ciebie? TAK, jeśli chcesz wyprzedzić swoją konkurencję i zwiększyć zyski. #MiastoPoznań oraz #WIPH zapraszają.
Temat: SKUTECZNIE WYRÓŻNIJ SIĘ W INTERNECIE
Termin: 26.04.2023
Trener: Magdalena Robaszkiewicz, Bartosz Robaszkiewicz
#PoznańWspiera
REJESTRACJA za pośrednictwem formularza → FORMULARZ ZGŁOSZENIA UDZIAŁU
Czas szkolenia: 4h lekcyjne, gdzie:
Zajęcia online (ZOOM) – 4h
Networking – w tym: 0,5h
Praca w grupach/ indywidualna – 2h
PROGRAM:
- PERSONY A PROPOZYCJA WARTOŚCI
- POZYCJONOWANIE NATURALNE A PŁATNE
- CONTENT MARKETING
- NARZĘDZIA WPŁYWAJĄCE NA SPRZEDAŻ W INTERNECIE
- MONITOROWANIE SKUTECZNOŚCI PROWADZONYCH DZIAŁAŃ ONLINE
Cel szkolenia
Przeprowadzimy Ciebie poprzez następujące etapy „Skutecznego wyróżnienia się w Internecie”:
- Grupa celu, identyfikacja person – kto jest Twoim strategicznym Klientem? Czy „Go znasz”?
- Propozycja wartości, czyli „rozwiązania” potrzeb Twojego Klienta
- Bądź tam, gdzie są Twoi Klienci – Jak wybrać optymalne kanały, narzędzia promocji względem Klienta? Dobieraj rozważnie miejsca komunikacji i nie przepalaj budżetu na nieefektywne działania marketingowe.
- Content marketing – Jak „zmobilizować się” do tworzenia unikalnych i wartościowych treści? Jak osiągnąć znacznie wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania?
- Narzędzia wpływające na sprzedaż w Internecie – podpowiemy Tobie jakich narzędzi używać by poprawić sprzedaż w Internecie, co zapewne przełoży się na Twój sukces.
- Monitorowanie skuteczności prowadzonych działań online – Jak sprawdzasz skuteczność swoich działań w Internecie? Jakie narzędzia wykorzystujesz? – pokażemy najbardziej optymalne narzędzia badające skuteczność podjętych działań.
Zrealizowanie ww. 6 kroków pozwoli Tobie szybko wyróżnić się na tle konkurencji – wykorzystując optymalnie Internet.
Warsztat zapoznaje z możliwościami wyróżnienia firmy, marki personalnej, produktowej/ usługowej, dzięki wypracowaniu odpowiedniej propozycji wartości dla Klienta. Opisuje sposób w jaki firma powinna optymalnie wykorzystać potencjał Internetu by osiągnąć sukces.