Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Prowadzenie e – dokumentacji w firmie krok po kroku – cz. II

23 października g. 10:00 - 11:00

W dobie cyfryzacji i rosnącej potrzeby efektywnego zarządzania dokumentami coraz więcej firm decyduje się na przejście z tradycyjnej, papierowej formy dokumentacji na nowoczesną e-dokumentację. Taka zmiana przynosi wiele korzyści, w tym oszczędność czasu, lepszą organizację pracy, redukcję kosztów oraz poprawę bezpieczeństwa danych. Jednak proces wdrażania e-dokumentacji wymaga odpowiedniej wiedzy i przygotowania.

W trakcie szkolenia odpowiemy na najczęściej zadawane pytania dotyczące elektronicznej dokumentacji, np.:

  • Jak zorganizować proces wdrażania elektronicznej dokumentacji pracowniczej, aby nie wyłączać pracowników działu HR z ich „standardowych obowiązków”?
  • Jak prawidłowo informować pracowników o wprowadzeniu elektronicznej dokumentacji pracowniczej?
  • Jak przechowywać dokumenty przygotowane pisemnie i czy można je zniszczyć?
  • Jakie czynności w prawie pracy mogą być dokonywane elektronicznie?
  • Jak unikać najczęstszych błędów w procesie digitalizacji dokumentów?

Na te i inne pytania odpowiemy już podczas najbliższych webinarów – 16 i 23 października.

UWAGA! Proponujemy nową formułę spotkań – zapraszamy Państwa na dwa kolejne spotkania o tej samej tematyce przy czym na pierwszym webinarze (16 października) skupimy się na omówieniu podstawowych kwestii związanych z danych zagadnieniem, a na kolejnym (23 października) przeanalizujemy najczęstsze problemy praktyczne i odpowiemy na najciekawsze pytania zadane przez Państwa na czacie.

 

Szkolenia:

I cz. – 16 października 2024 – link do rejestracji

II cz. – 23 października 2024 –  link do rejestracji

23.10.2024

Godzina: 10:00-10:45

Szkolenie bezpłatne

Szkolenie online

Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za rozwój HR w firmach, pracujące w działach kadr i płac, osoby zarządzające oraz właścicieli firm.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny i wymaga rejestracji z adresu z domeny służbowej. O udziale w webinarium decyduje kolejność zgłoszeń, przy czym pierwszeństwo mają Klienci Kancelarii. Kancelaria zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia (potwierdzeniem zaakceptowania zgłoszenia będzie wysłany przez Kancelarię, najpóźniej w dniu poprzedzającym wydarzenie, link umożliwiający uczestnictwo w webinarium).

Wydarzenie jest zamknięte dla przedstawicieli innych kancelarii prawnych oraz firm konkurencyjnych i doradczych – dziękujemy za Państwa zrozumienie.

W celu zarejestrowania się na wydarzenie kliknij przycisk

Zasady przetwarzania danych osobowych przez Kancelarię będącą administratorem danych osobowych uczestników webinarium przedstawione są TUTAJ, a polityka prywatności dostępna jest TUTAJ. Prosimy o zapoznanie się z nimi przed rejestracją na wydarzenie.

Szczegóły

Data:
23 października
Czas:
10:00 - 11:00