Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Golden Marketing Conference | 21-22.04.2022 | Poznań

21 kwietnia 2022 - 22 kwietnia 2022

Czy wiesz kto wybiera, którą hulajnogą dziś pojedziesz do pracy lub obok kogo przyjdzie Ci jechać pociągiem przez 5 godzin?

Te decyzje podejmuje za nas sztuczna inteligencja. Co 10 minutą naszego życia rządzą algorytmy, a my im w tym pomagamy, dzieląc się świadomie i nieświadomie danymi na swój temat.

Sztuczna inteligencja stanowi symulację ludzkiej inteligencji i umożliwia maszynom (zwłaszcza komputerom) uczenie się oraz rozwiązywanie problemów i proponowanie rozwiązań na podstawie pozyskanych wcześniej danych. Jednym z elementów składających się na sztuczną inteligencję jest uczenie maszynowe. Jest to proces zbierania i analizy danych, a następnie proponowania na ich podstawie nowych rozwiązań. To potężne narzędzie, które można wykorzystać do ulepszenia działań marketingowych i maksymalizacji efektów. Co więcej, sztuczną inteligencję wykorzystuje samo Google, by gwarantować użytkownikom jak najlepsze wyniki wyszukiwania, dopasowane do ich intencji.

Właśnie zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu to jeden z zakresów tematycznych, które omawiane będą podczas 10. jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference. Podczas prelekcji dr. Macieja Kaweckiego, Ambasadora Cyfrowej UE, prorektora ds. innowacji Wyższej Szkoły Bankowej i prezesa Instytutu Polska Przyszłość im. Stanisława Lema o tytule “Algorytmy, które krzyczą silniej, niż cokolwiek innego” dowiemy się wielu istotnych faktów o naszej prywatności w sieci i o tym, ile można zarobić na naszych danych i do czego służą firmom i algorytmom. Posłuchamy również o koncepcji metaversum – świecie lustrzanych odbić, cyfryzującym nasze zmysły.

W ramach jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference, 21-22 kwietnia do stolicy Wielkopolski zawitają eksperci branży marketingowej, by opowiedzieć jak wykorzystać najnowsze trendy w rozwoju swoich firm i usług. Konferencję otworzą najbardziej aktualne tematy związane z naszym bezpieczeństwem w sieci, dezinformacją oraz tym jak się przed nią bronić, jak rozpoznać i co możemy zrobić, gdy już ją zauważymy w sieci.

Obok dr. Kaweckiego na scenie zobaczymy także Janinę Bąk, która opowie o tym, w jaki sposób pozyskiwać dane o swoich klientach w szybki, tani i rzetelny sposób. I w jaki sposób przekuć te dane w działanie i zysk.

Każda osoba, która chciałaby profesjonalnie poznać narzędzie jakim jest storytelling i następnie wykorzystywać je ze świadomością w sprzedaży, marketingu czy copywritingu lub web copywritingu powinna czerwonym flamastrem zaznaczyć w agendzie wydarzenia prelekcję Piotra Buckiego „Storytelling jak Lenin – wiecznie żywy. Czy w metaverse też opłaci się tworzyć historie?”.

Kreacje reklamowe serwisu OLX, w których swojego wizerunku użyczają Robert Makłowicz, Janusz Chabior czy Jan Frycz znają wszyscy. Co determinuje wybór znanych twarzy do kampanii reklamowych tej popularnej marki? Na to pytanie odpowie ze sceny Golden Marketing Conference Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX.

Niezwykle interesująco zapowiada się panel dyskusyjny o roli reklamy tradycyjnej w zdigitalizowanym świecie. Na konferencyjnej scenie zasiądą uczestnicy programu Marketing Masters: Anna Kuropatwa, Head of Strategy, Havas Media Group, Olga Barańska, Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, TVN GRUPA DISCOVERY, Rafał Szablicki, Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB L’Oréal Polska oraz Maciej Osajda, Client Service Director / Sponsorships, Polsat Media Biuro Reklamy.

Golden Marketing Conference to cykl konferencji marketingowych w dwóch polskich miastach- Poznaniu i Katowicach, podczas których gościmy największych ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu, social media oraz budowania strategii marketingowej. Ciekawe panele dyskusyjne, prelekcje oraz inspirująca sesja networkingowa sprawiają, że Golden Marketing Conference to jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń tej branży. Uczestnicy konferencji to doświadczeni specjaliści w dziedzinie marketingu, influencerzy czy PRowcy. To wyjątkowa okazja do wymiany zdań, spostrzeżeń oraz pozyskiwania nowych kontaktów.

Szczegóły

Start:
21 kwietnia 2022
Koniec:
22 kwietnia 2022
Strona internetowa:
https://goldenmarketing.pl/poznan/

Miejsce

PCC, Sala Ziemi
Poznań, Wielkopolskie
Strona internetowa:
https://goldenmarketing.pl/poznan/

Organizator

Grupa MTP