- To wydarzenie minęło.
Strategie PR i efektywne Media Relations
25 października 2018 g. 09:00 - 26 października 2018 g. 16:00
DarmowyZapraszamy na bezpłatne dwudniowe warsztaty nt.: Strategie PR i efektywne Media Relations.
Termin: 25-26.10.2017
W imieniu konsorcjum poznańskich Instytucji Otoczenia Biznesu: Polskiej Izby Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji, Wielkopolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, Wielkopolskiej Izby Rzemieślniczej zapraszamy na szkolenie na temat: Strategie PR i efektywne Media Relations
Lokalizacja: sala szkoleniowa WIPH, św. Marcin 24 lok. 402, 61-805 Poznań, część biurowa Galerii MM – 4 piętro
Program:
Dzień 1
1. Wizerunek organizacji – podstawowe elementy.
2. Otoczenie organizacji – dlaczego ważni są nie tylko klienci.
3. Budowanie strategii PR krok po kroku.
4. Mierzenie efektywności działań PR.
Dzień 2
5. Dlaczego Media Relations?
5. Narzędzia budowania efektywnych relacji z mediami.
6. Nowoczesne biuro prasowe.
7. Relacje z otoczeniem w sytuacji kryzysu lub zmiany
Podczas warsztatu uczestnicy otrzymają wydrukowane materiały dydaktyczne, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, zapewnione zostaną napoje.
Obsługa merytoryczna – prowadzenie warsztatów :
Marcin Trydeński – doktor nauk humanistycznych w zakresie filozofii oraz dziennikarz i specjalista ds. komunikacji społecznej; absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych; założyciel i partner zarządzający w agencji LTM Communications. Doświadczony konsultant. Realizował projekty komunikacyjne oraz wizerunkowe dla klientów z wielu branż – m.in. Okręgowej Izby Radców w Poznaniu, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, Wielkopolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, Inea Stadionu, Banku Ochrony Środowiska, firmy Fibaro, szpitala MedPolonia czy sieci klubów Fabryka Formy. Prowadził zajęcia dydaktyczne dla studentów UAM oraz szkolenia, między innymi z zakresu marketingu i Public Relations. Specjalizuje się w media relations, zarządzaniu kryzysowym i planowaniu strategicznym.
Warsztaty dofinansowane są ze środków budżetu MIASTA POZNANIA.