- To wydarzenie minęło.
Szkolenie i warsztat: Komunikacja kryzysowa – be CRISIS READY
26 października 2023 g. 10:00 - 14:00
Zapraszamy na szkolenie pt. „Komunikacja kryzysowa – jak i dlaczego warto budować gotowość kryzysową w firmie?”
Przyjdź na szkolenie i przekonaj się, że lepiej zapobiegać niż leczyć. Ta maksyma wywodząca się z medycyny jest niewątpliwie bardzo trafna również w kontekście skutecznego zarządzania kryzysowego. Odpowiednio rozumiana gotowość kryzysowa to klucz do efektywnego zarządzania kryzysem w organizacji.
Informacje
Data: 26.10.2023r. w godzinach 10:00-14:00
Miejsce: Wielkopolska Izba Przemysłowo-Handlowa, ul. Św. Marcin 24, lok. 402 (powierzchnia biurowa Galerii MM)
Rejestracja
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@wiph.pl
WAŻNE
- BILETY: 500 zł netto dla firm zewnętrznych, 200 zł netto dla firm zrzeszonych w WIPH.
- Aby rejestracja przebiegła pomyślnie, w temacie wiadomości prosimy wpisać „Komunikacja kryzysowa” oraz podać następujące informacje: imię i nazwisko, stanowisko, firma, telefon, adres e-mail do kontaktu.
- Po zgłoszeniu każdy uczestnik otrzyma fakturę.
Idea szkolenia:
cyberatak lub awaria, niestosowne zachowanie w miejscu pracy lub poza pracą, zagrożenie lub utrata płynności, pogorszenie relacji z kontrahentami, zatrucie, choroba wywołana przez produkty, nieprawdziwe informacje na temat finansów firmy, katastrofa naturalna, śmierć kluczowej osoby, wypadek przy pracy, zorganizowane działanie przeciwko organizacji, błąd produktu, naruszenie prawa, przemoc w miejscu pracy
To już spora liczba, ale na pewno niekompletna potencjalnych sytuacji kryzysowych, z którymi zderzyć się może każda organizacja.
W programie szkolenia:
- czym jest kryzys, a czym nie jest – źródła i rodzaje kryzysów,
- cele zarządzania kryzysowego,
- przebieg sytuacji kryzysowej / otoczenie organizacji,
- emocje vs. racjonalność w kryzysie,
- struktura komunikacji w sytuacji kryzysowej,
- ABC menadżera kryzysowego,
- najczęstsze błędy w komunikacji kryzysowej,
- prawne aspekty kryzysu, ryzyko niewypłacalności oraz konsekwencje z tym związane,
- umiejętności negocjacyjne i mediacyjne w kryzysie,
- plan działań antykryzysowych,
- praktyczny warsztat.
dr Marcin Trydeński
absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych; doktor nauk humanistycznych, dziennikarz i specjalista ds. komunikacji społecznej; partner zarządzający agencji LTM Communications, założyciel marki komunikacja-kryzysowa.pl. Ukończył szkolenia specjalistyczne w zakresie zarządzania kryzysowego – organizowane między innymi przez nowojorski Crisis Ready Institute. Doświadczony konsultant – realizował projekty komunikacyjne, antykryzysowe oraz wizerunkowe dla organizacji z wielu branż – między innymi medycznej, prawnej, finansowej, deweloperskiej, produkcyjnej i informatycznej. Pełni funkcję sekretarza Wielkopolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej. Prowadzi zajęcia dydaktyczne oraz szkolenia. Specjalizuje się w media relations, zarządzaniu kryzysowym i planowaniu strategicznym.
mec. Adam Puchalski
z zawodu radca prawny, członek Rady Okręgowej Izby Radców Prawnych w Poznaniu, wizytator, wykładowca, negocjator restrukturyzacyjny. Przez 18 lat koordynował obsługę prawną holdingu spółek sieci handlowej, gdzie zajmował się szerokim spektrum spraw w tym m.in. obsługą prawną w zakresie prawa korporacyjnego, tworzenia i standaryzacji umów handlowych, nabywania, zbywania i wynajmu nieruchomości, prawa pracy, prawa finansowego oraz wszelkich innych spraw prawnych związanych z działalnością holdingu spółek prawa handlowego. Przez 10 lat pełnił również funkcję początkowo Członka a następnie Wiceprezesa Zarządu spółki. Mediator wpisany na listę mediatorów prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Poznaniu, Wielkopolskiego Centrum Arbitrażu i Mediacji oraz na listę stałych mediatorów sądowych przez Sąd Okręgowy w Poznaniu, arbiter Wielkopolskiego Sądu Arbitrażowego w Poznaniu.