Sezon świąteczny to gorący okres w handlu. Rozpoczyna się już w październiku: liczba wyszukiwań w wyszukiwarce Google takich fraz jak „prezenty dla” i „prezenty od” zaczyna wzrastać już od ostatniego tygodnia października[1]. Co więcej, 67% zakupów świątecznych zostało zaplanowanych[2] jeszcze wcześniej. Przedsiębiorco ‒ aby sprzedawać więcej i osiągnąć sukces ‒ powinieneś rozpocząć swoje działania marketingowe już teraz.
[1] Dane Google, USA, wrzesień – grudzień 2015, 2016, 2017
[2] Google/Ipsos, Omnichannel Holiday Study, listopad 2018 – styczeń 2019, USA, n=5543 amerykańskich internautów powyżej 18 lat, którzy dokonywali zakupów w ciągu ostatnich dwóch dni [Sporadycznie: Świąteczne możliwości zakupowe u kupujących, którzy byli aktywni w ciągu ostatnich 48 godzin (n= 7769)]
Cenne wskazówki, a także specjalny kalendarz świąteczny dla przedsiębiorców w „Poradniku dla sprzedawców na okres świąteczny 2019”.