- To wydarzenie minęło.
INCOTERMS® 2020 – najnowsza wersja
10 października 2023 g. 09:00 - 15:00
Zapraszamy na szkolenie online: „Jak rozumieć i stosować zawarte w najnowszym opracowaniu międzynarodowe reguły handlowe?”
REJESTRACJA
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@wiph.pl
WAŻNE
- BILETY: 600 zł brutto, 450 zł brutto dla firm zrzeszonych w WIPH.
- Aby rejestracja przebiegła pomyślnie, w temacie wiadomości prosimy wpisać „Incoterms” oraz podać następujące informacje: imię i nazwisko, stanowisko, firma, telefon, adres e-mail do kontaktu.
- Po zgłoszeniu każdy uczestnik otrzyma fakturę.
INFORMACJE
Szkolenie skierowane jest do menedżerów, specjalistów, handlowców oraz wszystkich zainteresowanych tematyką handlu zagranicznego odbędzie się 10.10.2023 w g. 9:00-15:00.
Szkolenie będzie prowadzone online w formie „na żywo”, uczestnicy mogą przygotować własne pytania, które należy przesłać pocztą do 5.10.2023 na adres: a.cicha@wiph.pl
Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił dokonać wyboru prawidłowej reguły Incoterms®, z uwzględnieniem specyfiki towaru i gałęzi transportu w kontraktach eksportowych i importowych. Pozwoli to na uniknięcie wielu kosztownych błędów i bezkonfliktową realizację transakcji handlowej.
Start g.9:00
- Warunki dostaw INCOTERMS®2020 – wprowadzenie, pojęcia podstawowe
- Podstawowe zmiany w wersji INCOTERMS®2020 w porównaniu z wersją INCOTERMS®2010
- Omówienie formuł handlowych – jak je stosować prawidłowo: zalecenia i przeciwskazania
- Reguły dla wszystkich środków i gałęzi transportu
- Reguły dla transportu morskiego i wodnego śródlądowego
- Przewóz własnymi środkami transportu w FCA, DAP, DPU i DDP
- Ubezpieczenie towaru w drodze w Incoterms® . Różne poziomy ochrony ubezpieczeniowej w CIP (ICC A) i CIF (ICC C)
- TOP10 czyli najczęściej popełniane błędy przy stosowaniu Warunków Handlowych INCOTERMS®
- Kiedy stosować daną formułę INCOTERMS®, przykłady praktyczne
- Podsumowanie (dyskusja podsumowująca, pytania, odpowiedzi).
Zakończenie: g. 15:00
Zaplanowano dwie przerwy:
10:30 – 10:50
12:20 – 12:50
Janetta Sałek,
absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing. Ukończyła studia podyplomowe Przygotowanie i Zarządzanie projektami UE prowadzone przez Stowarzyszenie Inicjatyw Menedżerskich Instytut Biznesu oraz Studium Prawa Europejskiego w Warszawie pod naukowym i dydaktycznym patronatem Wyższej Szkoły Studiów Międzynarodowych w Łodzi. Absolwentka podyplomowego Studium Biznesu Międzynarodowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Ukończyła również podyplomowe Studium z Zakresu Zarządzania w Organizacjach Pozarządowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.
Doświadczenie zdobyła jako dyrektor i doradca Polskiej Izby Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji w Poznaniu, współpracując z instytucjami środowiska gospodarczego całego województwa wielkopolskiego, a także prowadząc szkolenia i usługi profesjonalnego doradztwa biznesowego dla przedsiębiorstw, m.in. realizując programy PARP, współpracując z miastem Poznań. Właściciel firmy Consulting Coaching Business (CCB), członek Zarządu I dyrektor marketingu w EVER Sp. z o.o..
Posiada doświadczenie w dziedzinie handlu zagranicznego obejmujące m.in. transakcje w handlu zagranicznym, handel międzynarodowy, prawo międzynarodowe, negocjacje handlowe, cło i podatki w eksporcie, finansowanie handlu zagranicznego, ryzyko w handlu zagranicznym, współpraca z partnerami handlowymi i pośrednikami na rynkach zagranicznych. Tworzyła strategie rozwoju eksportu dla firm w ramach programu PAIH „Polskie Mosty Technologiczne”.
Świadczyła usługi konsultingowe z zakresu strategii rozwoju przedsiębiorstw, w tym na potrzeby pozyskiwania dofinansowań unijnych. Jest twórcą biznes planów dla przedsiębiorstw, analiz marketingowych, analiz rynkowych, raportów finansowych, rozliczeń projektów unijnych od strony finansowej i merytorycznej. Jest ekspertem z zakresu wprowadzania produktów i firm na rynki zagraniczne tj. pozyskiwania zagranicznych kontrahentów dla klientów krajowych, tworzenia strategii rozwoju przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, tworzenia strategii finansowania działań na rynkach zagranicznych, tworzenia planów rozwoju eksportu.