Golden Marketing Conference 2020 to największa w Polsce konferencja marketingowa dla specjalistów. W tym roku odbędzie się 8. edycja wydarzenia, na której prelegenci przedstawią trendy w social mediach (Facebook, LinkedIn, YouTube), Google Ads, działalności CSR, e-commerce, omnichannel oraz przedstawią nowe narzędzia marketingowe, które testują największe brandy.
Golden Marketing Conference 2020 to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu. Członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz przedsiębiorców. Organizator konferencji ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany. Specjalna formuła oparta na długich prelekcjach oraz wyjątkowy dobór prelegentów stworzony z wybitnych ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek stwarza przełomowy dla branży marketingowej event o ogromnym potencjale biznesowym.
Gościem specjalnym wydarzenia będzie Jurek Owsiak, dziennikarz radiowy i telewizyjny, filantrop i aktywista społeczny. Twórca największej akcji charytatywnej w Europie – Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy oraz Pol’and’Rock Festival. Wygłosi prezentację pt. „Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol’and’Rock”.
Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference oraz bilety dostępne są na:
https://goldenmarketing.pl/poznan/
oraz: https://wiph.pl/wydarzenia/8-edycja-golden-marketing-conference-2020/
Zachęcamy także do obejrzenia relacji wideo z zeszłorocznej edycji: https://youtu.be/KT47nuqT9BQ