Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ DLA POCZĄTKUJĄCYCH

24 września 2020 g. 08:00 - 17:00

SZKOLENIE ONLINE: EFEKTYWNA SPRZEDAŻ DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Organizator: Wielkopolska Izba Rzemieślnicza

Data szkolenia: 30.09 – 02.10.2020

Czas szkolenia online: 10:00 – 14:00

Czas zdalnej, indywidualnej pracy: 14:00 – 18:00

Ważne! Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
 sprawny/ działający mikrofon – celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
 sprawną/ działającą kamerę – celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
 arkusz Microsoft Word/ lub podobny – celem wykonywania zadań

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

Dodatkowo każdego dnia 1h doradztwa

formularz „efektywna sprzedaż” 30.09.- 02.10.2020

PROGRAM SZKOLENIA ONLINE: EFEKTYWNA SPRZEDAŻ DLA POCZĄTKUJĄCYCH
3 dni po 4h szkoleń online =12h 3 dni po 4h pracy zdalnej, indywidualnej = 12h 3 dni po 1h dodatkowego doradztwa =3h

DZIEŃ I – WARSZTATU ONLINE 4H + ZDALNA, INDYWIDUALNA PRACA UCZESTNIKA SZKOLENIA 4H

I. DOSKONALENIE PROCESU I TECHNIK SPRZEDAŻY
1.1 Istota ustalenia strategicznych klientów (grup celu) firmy/produktu.
1.2 Etapy procesu skutecznej sprzedaży:
– Klasyfikowanie i przeszukiwanie
– Powitanie i nawiązanie kontaktu
– Określenie potrzeb klienta
– Prezentacja produktu
– Pokonywanie zastrzeżeń
– Finalizacja
– Posprzedażowe warunki sprzedaży.
1.3 Tajniki technik sprzedaży
– Rodzaje technik sprzedaży
– Zastosowanie technik w negocjacjach – ćwiczenie w małych grupach II. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W PROCESIE SPRZEDAŻY – praca indywidualna, zdalna Uczestnika szkolenia
1.1 Cechy, zachowania i umiejętności dobrego handlowca.
1.2 Komunikacja werbalna.
1.3 Komunikacja niewerbalna.

DZIEŃ II –WARSZTATU ONLINE 4H +ZDALNA, INDYWIDUALNA PRACA UCZESTNIKA SZKOLENIA 4H

III. EFEKTYWNE METODY I NARZĘDZIA STOSOWANE W ODPOWIEDNICH ETAPACH SPRZEDAŻY
3.1 Analiza potrzeb klienta
– Metody badania potrzeb klienta.
– Formułowanie pytań zamkniętych, otwartych.
3.2 Parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie.
3.3 Model PCK

IV. UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, W TYM ANALIZA POSPRZEDAŻOWA – praca indywidualna, zdalna Uczestnika szkolenia
4.1 Analiza posprzedażowa
4.2 Walka z rutyną w sprzedaży

DZIEŃ III –WARSZTATU ONLINE 4H +ZDALNA, INDYWIDUALNA PRACA UCZESTNIKA SZKOLENIA 4H

V. TECHNIKI WSPOMAGAJĄCE EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTĄ

5.1 Zachowania asertywne
5.2 Radzenie sobie z presją i manipulacją
5.3 Praca nad emocjami VI. Telemarketing – praca indywidualna, zdalna Uczestnika szkolenia
6.1 Zasady skutecznego telemarketingu
6.2 Przygotowanie skryptu rozmowy telemarketingowej

VII KONSULTACJE INDYWIDUALNE

Cel szkolenia:
Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży, budowania relacji z klientem, analizy potrzeb klienta, prezentacji oferty handlowej, pracy z trudnym klientem, zamknięcia sprzedaży.
Celem szkolenia jest przede wszystkim przygotowanie uczestników szkolenia do owocnej pracy z klientem, których efektem jest doprowadzenie do zawarcia transakcji kupna – sprzedaży.
Poprzez udział w szkoleniu uczestnik nabędzie umiejętności wykonywania zadań profesjonalnego sprzedawcy obejmujących m.in.: zachowanie się w kontaktach z klientami i współpracownikami zgodnie z zasadami savoir vivre’u biznesowego oraz normami etycznymi i estetycznymi, prowadzenia rozmów z klientem z wykorzystaniem aktywnych technik sprzedaży, prezentowania pozytywnej postawy; przeprowadzania analizy sytuacyjnej firmy i otoczenia, opracowania planu działania, prowadzenia sprzedaży i postępowanie na wypadek zgłoszonych niezgodności z umową, pozyskania lojalnych klientów.

 

Szkolenie realizowane jest pod patronatem i przy współfinansowaniu Miasta Poznania.

Szczegóły

Data:
24 września 2020
Czas:
08:00 - 17:00