Wielkopolska Izba Przemysłowo-Handlowa Izba Gospodarcza na potrzeby Lubuskiego Centrum Arbitrażu i Mediacji zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie usług:
- Utworzenie Statutu Lubuskiego Centrum Arbitrażu i Mediacji.
2. Utworzenie Regulaminu Lubuskiego Centrum Arbitrażu i Mediacji.
3. Stworzenie Procedur Organizacyjnych dla Lubuskiego Centrum Arbitrażu i Mediacji. Procedury muszą składać się z co najmniej następujących dokumentów:
– Polityka bezpieczeństwa uwzględniająca nowe przepisy RODO – niezbędne w celu dostosowania dokumentacji CAM do nowych zmian w ustawodawstwie dotyczących przetwarzania danych osobowych
– Kodeks postępowania mediatorów
– Wniosek o wszczęcie mediacji
– Instrukcja wewnętrzna centrum mediacji
– Zawiadomienie o mediacji
– Umowa z mediatorem
– Wniosek o przedłużenie mediacji
– Ankieta mediacyjna
– Oświadczenia o poufności
– Procedura obiegu dokumentów
– Wzór ugody
– Wzór protokołu z posiedzenia mediacyjnego
– Wniosek o nadanie klauzuli wykonalności
– Wniosek o zatwierdzenie ugody
Wszystkie powstałe dokumenty muszą być opatrzone stosownymi logotypami i oznaczeniami.
Termin realizacji zamówienia: 29.06.2018 r.
Sposób, miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego w sekretariacie Wielkopolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej Izby Gospodarczej, ul. Św. Marcin 24/402, 61-805 Poznań w terminie do 30.05.2018 r. do godz.15.00.
Osoba upoważniona do kontaktu ze strony Zamawiającego: Jakub Sitek – Dyrektor; tel.: 61 869 01 00
formularz oferty LCAM procedury
formularz oferty LCAM Regulamin
zapytania ofertowe LCAM dokumenty