Wielkopolska Izba Przemysłowo-Handlowa Izba Gospodarcza na potrzeby Lubuskiego Centrum Arbitrażu i Mediacji zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie usług:

  1. Utworzenie Statutu Lubuskiego Centrum Arbitrażu i Mediacji.

2.  Utworzenie Regulaminu Lubuskiego Centrum Arbitrażu i Mediacji.

3.  Stworzenie Procedur Organizacyjnych dla Lubuskiego Centrum Arbitrażu i Mediacji. Procedury muszą składać się z co najmniej następujących dokumentów:

– Polityka bezpieczeństwa uwzględniająca nowe przepisy RODO – niezbędne w celu dostosowania dokumentacji CAM do nowych zmian w ustawodawstwie dotyczących przetwarzania danych osobowych

– Kodeks postępowania mediatorów

– Wniosek o wszczęcie mediacji

– Instrukcja wewnętrzna centrum mediacji

– Zawiadomienie o mediacji

– Umowa z mediatorem

– Wniosek o przedłużenie mediacji

– Ankieta mediacyjna

– Oświadczenia o poufności

– Procedura obiegu dokumentów

– Wzór ugody

– Wzór protokołu z posiedzenia mediacyjnego

– Wniosek o nadanie klauzuli wykonalności

– Wniosek o zatwierdzenie ugody

Wszystkie powstałe dokumenty muszą być opatrzone stosownymi logotypami i oznaczeniami.

 

 

Termin realizacji zamówienia: 29.06.2018 r.

Sposób, miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego w sekretariacie Wielkopolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej Izby Gospodarczej, ul. Św. Marcin 24/402, 61-805 Poznań w terminie do 30.05.2018 r. do godz.15.00.

Osoba upoważniona do kontaktu ze strony Zamawiającego: Jakub Sitek – Dyrektor; tel.: 61 869 01 00

formularz oferty LCAM procedury

formularz oferty LCAM Regulamin

formularz oferty LCAM Statut

zapytania ofertowe LCAM dokumenty