Projekt „IN.KAMS – International Key Account Management & Sales” to międzynarodowy projekt, który ma na celu przeprowadzenie pilotażu, upowszechnienie i usystematyzowanie nowego opartego na edukacji akademickiej, programu szkoleniowego koncentrującego się na sprzedaży międzynarodowej i zarządzaniu kluczowymi klientami.

Celem projektu jest reagowanie na szereg krytycznych kwestii, jak: bezrobocie intelektualne, niedostatek programów dyplomowych dotyczących zarządzania sprzedażą na europejskich uniwersytetach, epizodyczne formy synergii między uniwersytetami i przedsiębiorstwami, które zamiast współpracy, stanowią kluczowy czynnik konkurencyjności w strategii ET 2020 (http://ec.europa.eu/education/policy/strategic-framework_pl);

Projekt obejmuje opracowanie nowego programu szkoleń, stworzenie OER (otwarte zasoby edukacyjne), zgodnie z pojawiającymi się potrzebami, po przeanalizowaniu firm sektora MŚP w celu zebrania informacji i danych o przygotowaniu kursów strategicznych dla poprawienia planowania i kontroli procesów sprzedaży, a także o stosowaniu innowacyjnych metod nauczania (edukacja filmowa) i wprowadzeniu studentów do doskonalenia umiejętności Storytellingu.

Projekt IN.K.A.M.S. obejmuje 11 partnerów z 5 krajów UE (Włochy, Hiszpania, Słowenia, Bułgaria i Polska)

  •  Università Politecnica delle Marche (IT)
  •  Universitat Rovira I Virgili (ES)
  •  University of National And World Economy (BG)
  •  Univerza Na Primorskem Universita del Litorale (SLO)
  •  Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (PL)
  •  CONFORM – Consulenza Formazione e Management S.C.A.R.L (IT)
  •  Institute For Training Of Personnel In International Organizations (BG)
  •  Camera Di Commercio Di Macerata (IT)
  •  Camera De Comercio Italiana-Barcelona – CCIB (ES)
  •  Gospodarska Zbornica Slovenije Center Za Poslovno Usposabljanje (SLO)
  •  Wielkopolska Izba Przemysłowo-Handlowa (PL)

Profil projektu w mediach społecznościowych: www.linkedin.com/company/inkams/